poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Szydełkowy hipopotam

Dzień Dobry Kochani,
Witam Was po długiej przerwie urlopowej. Odpoczęłam, spaliłam słońcem i naładowałam pozytywną energią. Oczywiście w międzyczasie dziergałam.

Pokażę Wam dzisiaj jedną z moich prac. Jest to hipopotam. Właściwie pani hipopotamka. Nie wiem dlaczego hipopotamy często kojarzone z baletnicami. Zauważyliście to np: w bajkach lub rysunkach dla dzieci? Zastanawiając się nad odpowiedzią, wydziergałam również mojej panience sukienkę baletnicy.  Gdy skończyłam stwierdziłam, że hipopotamki baletnice są po prostu urocze. 

Moja Hipcia ma 20 cm wzrostu i jest częścią pewnego projektu. Ponieważ robię ich kilka na raz, podsycę Waszą ciekawość i przez kilka najbliższych dni pokażę Wam kolejne etapy mojej pracy.
Tymczasem pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.







1 komentarz: