piątek, 1 lipca 2016

Ramka na zdjęcie Peppa Pig

Kolejna ramka na zamówienie. Tym razem dziewczynka ma na imię Chloe. 
To piąta świnka i śmiało mogę powiedzieć, że każda kolejna wychodzi mi lepiej. Miałam problem z oczami tego niewielkiego stworzenia. Z pomocą przyszedł biały filc w czarne kropki. Wczoraj przywiózł mi go kurier. 
Teraz Peppa wygląda o wiele lepiej. 

Muszę uważać by Helena nie zobaczyła co zrobiłam, bo z pewnością będzie chciała sobie zawłaszczyć moje dzieło.

A teraz przerwa. Muszę pokombinować co wydziergać przez weekend. 
Życzę Wam miłego wypoczynku przez najbliższe dwa dni.



 A oto mój pomocnik kupiony w sklepie Ręczne robótki



3 komentarze:

  1. Genialny pomysł z tym kropkowanym filcem. To jest właśnie ta słynna kreatywność. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramka rewelacyjna! Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń