poniedziałek, 20 czerwca 2016

Kot do nauki zapinania

Czy wiedzieliście, że są zabawki do nauki ubierania i zapinania? Ja nie wiedziałam. Dowiedziałam się, kiedy poproszono mnie o uszycie krokodyla do nauki ubierania http://www.bielemorele.pl/krokodyl-do-nauki-ubierania/. Nie byłabym sobą gdybym nie zaczęła drążyć wątku w internecie. Nic do mnie jednak nie przemawiało. No, nie pasowała mi ta zabawka. Jak dziecko ma się tym bawić? Co, jak już się nauczy zapinać wszystkie możliwe guziki, rzepy,zatrzaski, itp? Dwa dni myślałam, po czym spytałam tylko, czy mogę zrobić kota zamiast krokodyla.

Kombinowałam, aby zrobić zabawkę miłą w dotyku. Taką, którą można przytulić i się pobawić. Taką, której można spakować coś do środka i zabrać ze sobą do dziadków by tam kontynuować naukę a po nauce móc dalej się nią bawić.
Mój kot ma zatem spodnie odpinane zamkiem błyskawicznym (1), w środku na karabińczyk (2) przymocowałam dziurki do nauki przewlekania sznurowadeł (3). Kieszeń pełni tu rolę schowka na skarby dziecka. Kot ma sznurowadła do nauki zawiązywania butów (4). Szelki (5) i klapkę z guzikiem (6). Zamek błyskawiczny wszyłam specjalnie szeroko aby polar ani podszewka z kieszeni nie utrudniała dziecku przesuwania suwaka.

Mam nadzieję, że przypadnie do gustu nowej właścicielce. 










2 komentarze: