niedziela, 18 października 2015

Kolejny prezent dla Młodej Pary

Kolejny raz poproszono mnie o prezent dla Młodej Pary. Znowu poduchy. No i wymyśl tu człowieku coś z jajem ale aby nie przesadzić. Niech będą reprezentacyjne. Niech pasują do wszystkiego  a przede wszystkim do siebie. Młodzi mieli je otrzymać osobno i w domu stwierdzić, że to komplet.

Długo myślałam. W życiu bywa różnie. W małżeństwie nie zawsze zasypia się razem. 
Pomyślałam więc:"..gdy nie ma Ciebie obok, mam...". No co może mieć on i ona? On ma pilota, a ona ma telefon. W poduchach powstały więc kieszenie na odpowiednie gadżety. Połączyłam desenie i chyba nawet fajnie wyszło. Szaro białe poduchy z lekkim akcentem koloru żółtego. Są eleganckie, kolor pasuje do większości kolorów, kieszenie nie są za bardzo rzucające się w oczy, każda z odpowiednim inicjałem. Jak Wam się podoba taki pomysł? 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz