wtorek, 18 sierpnia 2015

Króliczek Balerina czy Balerina Króliczek?

Czy każda dziewczynka marzy o tym, by być baletnicą? Osobiście znam dwie. Nie wiem zatem dlaczego nieraz widzę w dziewczęcych pokojach puenty, tutu i takie tam. Czy jest to element dekoracji czy fascynacji baletem? Ja zrobiłam moją króliczkę bo mi się tak podoba. Helenie natomiast nie. Nawet nie wzięła jej do rączki. Obecnie jest na etapie gotowania "kaszy" dla wszystkich domowników i w nosie ma moje lale.

A tak naprawdę? Miałam resztkę (wydawało mi się białej) wełny. Okazało się że kolor nie jest biały lecz bardzo ale to bardzo delikatnie różowy. Pomyślałam - zrobię królika. Podczas dziergania zastanawiałam się kim zostanie. Z powodu tego różowego odcienia włóczki musiała powstać balerina.
I oto jest. Kolejna do kolekcji.
Jeśli komuś się spodoba, chętnie zmieni miejsce zamieszkania....











4 komentarze:

  1. Piękna baletnica :) Ma taką ładną zwiewną spódnicę i ten uroczy ogonek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny króliczek , prześliczna balerina :) )

    OdpowiedzUsuń