niedziela, 5 października 2014

Piłkarska narzuta na łóżko

Pisałam ostatnio o prezencie dla córki. A co z synem? Raptem dwa tygodnie różnicy, z tym że synek to już nastolatek. I co? Nagle zrobiłam się sentymentalna. Chciałam i jemu podarować coś "na pamiątkę".
Pomogły mi porządki w szafie...

Syn jest wielkim fanem piłki nożnej. Posiada całkiem sporą kolekcję koszulek piłkarskich. Kupował je wszędzie. Kilka lat temu znalazł sklep, gdzie były w dobrej cenie i codziennie kupował po jednej. Przy kupnie ostatniej dostał już nawet zniżkę. 
W tym roku, kiedy był na wakacjach postanowiłam zrobić selekcję jego ubrań. Z wielu przecież już wyrósł. No i co tu zrobić z tymi koszulkami? - pomyślałam. Nie wyrzucę. 

Przyszedł mi do głowy pomysł uszycia narzuty na jego łóżko. Kiedy dowiedział się, że pocięłam kilka jego koszulek był na mnie zły. Teraz, kiedy zobaczył efekt końcowy pomysł mu się spodobał i oczywiście, co? Jest prze szczęśliwy!!!!
Faktem pozostaje, że w szafie nadal leżą jeszcze koszulki. Tych jednak już nie potnę...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz