wtorek, 2 września 2014

Tablica na notatki i kalendarz

Czy zdarza się Wam zapomnieć w sklepie, co mieliście kupić?, że jutro wywiadówka albo innych spraw? Takich, które dobrze byłoby zapisać. Tylko gdzie powiesić by były na widoku? 
Ja z moją krótką pamięcią mam ten problem. W pracy korzystałam z karteczek, a w domu? Nieraz po powrocie ze sklepu odkrywałam, że zapomniałam czegoś kupić. I tak zrodził się pomysł na elegancką tablicę "przypominajkę". Żadne tam magnesy na lodówce. 
Kupiona na wyprzedaży ramka za śmieszną kwotę, serwetka, farby i oto jest. Teraz na bieżąco domownicy mogą pisać swoje potrzeby sklepowe. Kalendarz niekonwencjonalny, ma dawać tylko obraz dni miesiąca. Czasem brakuje go pod ręką. Klamerki pozwolą przypiąć notatki.
Zastanawiam się tylko nad jednym. Czy jadąc do sklepu, nie zapomnę "karteczki"?....






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz