sobota, 17 maja 2014

Organizer ścienny

Dziś pochwalę się Wam organizerem jaki przygotowałam dla syna. Kiedy szukałam jakiś inspiracji w internecie nie znalazłam nic ciekawego. Pomysł rodził się powoli i w bólach. Oczywiście nie zdążyłam przed świętami tak jak planowałam. No ale cóż wydaje mi się, że warto było nad tym popracować. Organizer się spodobał. Zdjęcia zrobiłam zanim został przez syna zagospodarowany. Całość tworzą w sumie cztery tablice.


Pierwsza to tablica na medale. Mój syn jest bramkarzem i powoli osiąga pierwsze sukcesy. Nie chciałam by jego trofea wisiały na "gwoździu". Zasłużył na nie więc może się nimi pochwalić i samemu cieszyć oko.


Druga to tablica magnetyczna. Połączyłam ją z przybornikiem na długopisy, i inne akcesoria szkolne.


Plan lekcji. To ta tablica zajęła mi najwięcej czasu. Długo nie mogłam znaleźć pomysłu. Inspiracją był plan rozmieszczenia piłkarzy w polu. Taki jaki pokazują nam przed meczem. Koszulki mają kieszonki, w których wkłada się wydrukowany plan. Dzięki temu posłuży młodemu dłużej.


Czwarta tablica - korkowa. Tutaj można skorzystać ze szpilek lub klamerek. Te klamerki spodobały się Bartkowi na planie lekcji Kuby.  Tym, który robiłam w lutym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz