wtorek, 11 marca 2014

Wyzwanie Kot-Art

Kiedyś obiecałam pokazać Wam obrazki zrobione dla moich dzieci. Ten poniżej to mój prezent dla mojej małej Helenki. Sporo czasu go haftowałam ale ostatecznie w 9 miesiącach się wyrobiłam....
Postanowiłam tylko nie haftować żadnych imion i dat. Metryka Bartka, którą pokażę Wam trochę później musiała wylądować w pudełku z pamiątkami bo niestety nie pasuje już do pokoju "nastolatka", który kocha LEGO i piłkę nożną.

Moja Helenka otrzymała zatem przytulanki w postaci kotków, misiów i króliczka. Mam nadzieję, że jako dziewczynka będzie dłużej chciała cieszyć się ich widokiem. 
Na razie patrzy na nie kiedy leży w swoim łóżeczku, a one zerkają na nią z taką czułością, że aż chciałoby się je przytulić.




Chociaż na obrazku są nie tylko koty ale i misie postanowiłam zgłosić ten obrazek do konkursu organizowanego przez dziewczyny z Addicted to Crafts.
Dziewczyny mają głowy pełne pomysłów i Tosię, kotkę która śledzi ich poczynania.
Zachęcam do odwiedzenia strony i głosowania.

2 komentarze: