piątek, 14 marca 2014

Sonia

Wiedziałam, że duże miasto to duże możliwości. Aleja KEN w Warszawie będzie chyba moją ulubioną Aleją. Dość, że fajne sklepy z ciuchami dla dzieci to jeszcze sklep artykułami dla kreatywnych i na dodatek sklepy z materiałami, tasiemkami itp. Dziś znalazłam jeszcze jeden. 

Spotkanie całkiem sympatyczne. W moim sklepie nie znalazłam tego czego szukałam, więc właściciel sklepu skierował mnie do sklepu "za rogiem". Helenka z babcią w samochodzie więc ja biegiem za ten róg. Wpadam zdyszana (nadal brak kondycji po porodzie) do sklepu i.... zaraz, zaraz czy ja czasem już tu nie byłam? Oczywiście, że tak. Ten kącik z materiałami, ten stół z maszynami do szycia... Ja Was gdzieś widziałam. No oczywiście Buktole to Wy. Zakupiłam polar Minky na zabawki dla Helenki. Tak się napatrzeć nie mogłam, że zapomniałam jeszcze o białej tkaninie, po którą tak naprawdę pojechałam. Polecam zatem sklep www.buktole.com. Super tkaninki dla dzieci, polary, tasiemki i co tam jeszcze chcecie.

A w domu? Narodziła się Sonia. Nowa zabawka dla Helenki. Musiała być mięciutka, szeleszcząca i "chłonna" bo moja panienka spodziewa się ząbków i ślini się niemiłosiernie. Ciekawe czy moja Sonia przypadnie jej do gustu?

Do kompletu uszyję jej jeszcze ochraniacz do łóżeczka. Tylko ten biały materiał jeszcze muszę kupić.....






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz